Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za mě velká karma.  Nejvíc mě dojal ten komentář toho ukrajince.  Přes všechno co mu politici udělali, tak  stále věří, že se najdou nějací slušní, hodní a nezkorumpovatelní.  Jenže nenajdou.  Dokud tohle lidé nepochopí, tak prolévají svou krev úplně zbytečně.

3 2
možnosti
MP

karma a děkuji za článek

2 1
možnosti
Foto

Obávám se, že příliš jednostranný pohled. Navíc, dle Vašeho CV možná příliš ,,ismů". ;-)

1 0
možnosti
PP

To vše pak pod tak lehce zneužitelným heslem svobody!

To jsou vaše slova - to je hrůza od dospělého člověka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1288x
Kritický racionalismus, humanistický pragmatismus a konstrukcionismus jsou myšlenkové směry, které mě oslovují. Tomáš G. Masaryk, Karl R. Popper, Viktor E. Frankl a George Kelly jsou pánové, které obdivuji. Žasnu nad divy technické civilizace, jako je maják na Bell Rocku a nad divy přírody, jako je včelstvo. Jsem toho názoru, že svoboda člověka nespočívá v konzumu a expanzi, ale v dobrovolném sebeomezování se, s přihlédnutím k ostatním a k ostatnímu. Jsem ročník 68.

Seznam rubrik